Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

grupa VI "Motylki"

Rachunek bankowy przedszkola do wpłat za przedszkole i żywienie
49 1240 1037 1111 0011 0912 7580

Kontakt e - mail dla Rodziców:

Wrzesień w grupie "Motylków"       

Tydzień I „Jestem przedszkolakiem”

  • rozwijanie umiejętności radzenia sobie z własnymi emocjami w przedszkolu poprzez rozmowy, wyjaśnienia, codzienne zabawy w grupie rówieśniczej;
  • zabawy integracyjne pozwalające zintegrować dzieci, zwłaszcza osoby nowe w naszej grupie;
  • rozwijanie nawyków związanych z poprawnym i pozytywnym budowaniem relacji rówieśniczych w grupie;
  • rozwijanie nawyków związanych z dbaniem o własną klasę, porządkowanie po skończonej zabawie, działalności plastycznej oraz wszelkiej innej działalności;
  • rozwijanie umiejętności skupiania uwagi, umiejętności wypowiadania się na tematy różne wynikające z omawianych zagadnień w oparciu o literaturę, własne doświadczenia, ilustracje;
  • wyrabianie nawyków, empatii u dzieci poprzez zaopiekowanie się nowymi dziećmi w grupie, zachęcanie do zabaw, wspólnych działań;

Tydzień II i III „Nasze zasady”

  • kształtowanie umiejętności używania form grzecznościowych w życiu wobec innych osób, uzasadnianie słuszności ;
  • rozwijanie umiejętności posługiwania się swoim imieniem i nazwiskiem;
  • wspólne ustalanie kodeksu grupy dotyczącego zachowań w grupie wobec dzieci, osób dorosłych w grupie oraz na terenie całego przedszkola;
  • rozmowy dotyczące reguł w grupie, dobrych i negatywnych zachowań, rozwijanie tematu poprzez własne uwagi, przemyślenia; wzbogacanie tematyki kolorowymi ilustracjami;
  • rozwijanie umiejętności związanych z orientacją przestrzenną - używanie zwrotów: na, pod, za , obok itd.;
  • rozwijanie umiejętności rytmicznego poruszania się przy muzyce - zabawy z piosenką, z wykorzystaniem płyt CD;

Tydzień III „Przyjaźń ważna rzecz”

  • rozwijanie umiejętności nawiązywania pozytywnych relacji rówieśniczych;
  • prowadzenie rozmów nt. przyjaźni, zalet dobrych relacji z drugą osobą, wyjaśnianie pojęcia przyjaźń;
  • osłuchanie z piosenką „Serduszko przyjaźni”, wspólne śpiewanie, zabawy muzyczno-taneczne;
  • oto ja - rozwijanie umiejętności rozpoznawania i nazywania części ciała z uwzględnieniem znajomości poszczególnych palców;
  • rysowanie postaci z uwzględnieniem szczegółów, drobnych elementów, zwracanie na odpowiedni dobór kolorów, dokładność wykonywanej pracy;
  • zabawy z literą O,o - poznanie zapisu graficznego, wykonywanie zadań związanych z literą;
  • zabawy z cyfrą 1, poznanie zapisu graficznego, ćwiczenia grafomotoryczne;