Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

grupa III "Biedronki"

Rachunek bankowy przedszkola do wpłat za przedszkole i żywienie
49 1240 1037 1111 0011 0912 7580

Kontakt e - mail dla Rodziców:

Wrzesień w grupie "Biedronek"

Tydzień I i II „Witamy w przedszkolu - kodeks przedszkolaka”

  • utrwalamy zasady zapewniające bezpieczeństwo podczas pobytu w budynku przedszkola, w ogrodzie przedszkolnym, podczas spacerów i wycieczek;
  • przypominamy zasady obowiązujące w toalecie, szatni przedszkolnej, podczas jedzenia posiłków;
  • nasza sala- pamiętamy o porządkowaniu miejsca pracy i zabawy, zapamiętujemy gdzie mieszkają poszczególne zabawki;
  • tworzymy kodeks grupowy;
  • prawa dziecka - mamy prawo do zabawy i nauki;
  • „Wesoła zabawa” - zapoznanie z piosenką, zabawy muzyczno- ruchowe;
  • zabawy i ćwiczenia usprawniające narządy mowy- Robimy porządki;
  • „Biedroneczki" - praca plastyczna, symbol naszej grupy;
  • Realizujemy program adaptacyjny;

Tydzień III „To jestem ja”

  • rodzinny album - oglądanie zdjęć, opowiadanie o członkach swojej rodziny; porównywanie zdjęć nauczycielki z dzieciństwa i obecnie;
  • rysowanie członków najbliższej rodziny;
  • słuchamy opowiadania „Jak szybko płynie czas” - opisujemy zmiany zachodzące w wyglądzie dzieci na przestrzeni lat;
  • to jestem ja - dzieci zapamiętują swoje imię, nazwisko, wiek, adres;
  • mój wygląd - zabawa z wykorzystaniem lusterek;
  • czym się różnimy - zabawy badawcze, odciski palców i dłoni;
  • „Bawiły się dzieci paluszkami” - zabawy z piosenką;
  • ćwiczenia fonacyjne i oddechowe z piosenką „Wesoły przedszkolak”;
  • wskazujemy i nazywamy części ciała, określamy które występują parami, a które pojedynczo;
  • mój portret - rysowanie pastelami;

Tydzień IV „Bezpieczni na drodze”

  • zabawa dydaktyczna - światła sygnalizatora;
  • praca z obrazkiem - zasady ruchu drogowego, określanie sytuacji zagrażających bezpieczeństwu;
  • słuchanie wiersza „Kolorowe znaki”, poznanie wybranych znaków drogowych;
  • zabawy z piosenką „Czerwone światło”;
  • spacer na pobliskie skrzyżowanie - potrafimy zachować się jako piesi w ruchu ulicznym;
  • ćwiczenia słuchowe - pojazdy na naszych ulicach;
  • przejście dla pieszych - wydzieranka z papieru;
  • karty pracy - rysowanie po śladzie;
  • kształty wokół nas - koło, kwadrat, trójkąt;

Tydzień V „Idzie jesień przez ogród, sad”

  • podajemy przeciwieństwa do stanów emocjonalnych - zabawy z planszami demonstracyjnymi;
  • spacerujemy w okolicy przedszkola - poznajemy ulice, zabytki, punkty usługowe;
  • uczestniczymy w zabawach integracyjnych - jesteśmy mili i koleżeńscy;
  • świętujemy "Dzień Jabłka";
  • wyjaśniamy słowo sad na podstawie opowiadania „Niezwykłe spotkanie”;
  • rozpoznajemy owoce po wyglądzie, smaku, dotyku;
  • degustujemy wybrane owoce i warzywa, poznajemy nowe smaki;
  • porządki w spiżarni - klasyfikowanie przedmiotów według jednej lub dwóch cech;
  • składamy obrazki warzyw lub owoców rozcięte na 3 lub 4 - części;
  • warzywne stempelki - zabawy plastyczne;