Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

grupa II "Kotki"

Rachunek bankowy przedszkola do wpłat za przedszkole i żywienie
49 1240 1037 1111 0011 0912 7580

Kontakt e - mail dla Rodziców :

Wrzesień w grupie "Kotków"

Serdecznie witamy wszystkie Kochane Kotki i ich rodziców po wakacyjnej przerwie! Mamy nadzieje, że wypoczęci i z uśmiechem na twarzy wracacie w nasze przedszkolne progi. Szczególnie ciepło witamy naszych nowych podopiecznych, którym życzymy szybkiej adaptacji. Wszystkim „Kotkom” życzymy dużo radości wspaniałej zabawy, nabywania szeregu nowych umiejętności i zdolności, dużo sukcesów oraz nawiązywania wspaniałych przyjaźni w nadchodzącym roku szkolnym.

Tydzień I „Co słychać w przedszkolu?”

  • wysłuchamy opowiadania Anity Głowieńskiej „Kicia Kocia” „Nasze przedszkole”;
  • przypomnimy zasady obowiązujące w przedszkolu;
  • poznamy pomieszczenia znajdujące się w przedszkolu;
  • będziemy się wzajemnie poznawać i integrować poprzez zabawy „Mały kotek”, „Poznajemy imiona”, „Dzień dobry.” „Witam Was wszystkich” i inne;
  • dowiemy się gdzie odkładać poszczególne zabawki;
  • poznamy kąciki zainteresowań znajdujące się w naszej sali;
  • będziemy dbać o higienę osobistą, nauczymy się poprawnie myć rączki;
  • będziemy uczyć się samodzielności ,podejmiemy próby samodzielnego zdejmowania i zakładania bucików oraz pozostałej części garderoby;
  • wysłuchamy wiersza Iwony Fabiszewskiej „Przygoda misia”
  • nauczymy się śpiewać i ilustrować ruchem piosenkę „Nasze przedszkole”
  • wykonamy prace plastyczną „Kot”;

Tydzień II „Poznajemy siebie i odkrywamy swoje talenty”

  • będziemy kształtować poczucie własnej wartości i odkrywać talenty w nawiązaniu do opowiadania „Kropka” o dziewczynce Vashti („The Dot” Peter H. Reynolds);
  • będziemy rozwijać umiejętności rozpoznawania i przeżywania emocji w sposób umożliwiający adaptację w nowym otoczeniu, pogadanka o emocjach: zaufanie, przyjaźń na podstawie książki „Co robią uczucia?” (T. Oziewicz)  z wykorzystaniem ilustracji (A. Zając);
  • będziemy rozwijać sprawność motoryczną oraz umiejętność reagowania ruchem na pojawienie się i wyciszenie muzyki podczas zabawy ruchowej przy piosence „Kiedy gra muzyka” (A. Kornacka);

Tydzień III „Poznajemy nasze supermoce”

  • będziemy przestrzegać zasad obowiązujących w grupie rówieśniczej, wspólne stworzenie i podpisanie odbiciem rąk kodeksu grupowego;
  • poznamy swoje mocne strony;
  • dowiemy się jak rozwijać swoje zainteresowania i talenty;
  • wysłuchamy opowiadania A,Widzewskiej „Talent”;
  • będziemy szukać swoich zalet w różnych aktywnościach;
  • będziemy uczestniczyć w zabawach z okazji „Dnia Kropki”;
  • wysłuchamy opowiadania „Kropka”;
  • będziemy się bawić z piosenką „Moje ciało”;
  • będziemy nabywać umiejętności nazywania poszczególnych części garderoby;
  • będziemy rozwijać umiejętność uważnego słuchania;
  • będziemy kształtować umiejętności nazywania zabawek znajdujących się w sali ;
  • będziemy rozwijać sprawność manualną poprzez kolorowanie;

Tydzień IV i V „Nadeszła jesień”

  • będziemy rozwijać umiejętności integrowania się z dziećmi w grupie przy zabawie ruchowej z piosenką pt. „Maszerują dzieci” (muz., sł. T. Klaman);
  • poznamy i utrwalimy umiejętności znajomości zasad bezpieczeństwa w szatni i podczas zabaw w ogrodzie przedszkolnym oraz podczas spaceru;
  • będziemy kształtować umiejętności samoobsługowe w samodzielnym ubieraniu się i rozbieraniu podczas przygotowywania się do wyjścia do ogrodu przedszkolnego lub na spacer w pobliżu przedszkola;
  • będziemy nabywać umiejętność obserwowania zmian zachodzących w przyrodzie jesienią poprzez obserwacje roślin w ogrodzie przedszkolnym i w parku podczas spaceru;
  • „Co słyszymy?” będziemy rozwijać umiejętności reagowania ruchem na dźwięki w zabawie muzycznej z wykorzystaniem instrumentów perkusyjnych;
  • Będziemy rozwijać umiejętności klasyfikowania przedmiotów według rodzaju;
  • „Dary jesieni” będziemy uczestniczyć w zabawie dydaktycznej z wykorzystaniem, np. kasztanów, żołędzi, liści;
  • „Pani Jesień” - będziemy kształtować umiejętność podejmowania twórczych czynności manualnych w tworzeniu pracy plastycznej;
  • „Dzień Jabłka - jesień w sadzie” - będziemy kształtować zdrowe nawyki żywieniowe w ramach realizowania założeń planu przedszkola na rok szkolny 2025/2026  „W zdrowym ciele zdrowy duch. Rozwijanie poprzez ruch i zdrowe odżywianie”;