grupa IV "Biedronki"
UWAGA !!!
Od 1 stycznia 2022 r. zmiana rachunku bankowego przedszkola do wpłat za przedszkole i żywienie.
Nowy numer bankowy: 49 1240 1037 1111 0011 0912 7580
UWAGA !!!
W związku z zachowaniem obostrzeń sanitarnych związanych z zapobieganiem i zwalczaniem COVID-19 informujemy, że w szatni może przebywać jednorazowo 7 osób dorosłych podczas odbierania dzieci.
Prosimy w miarę możliwości o sprawne ubieranie dzieci i ograniczenie czasu przebywania w szatni do minimum.
Zasady przyprowadzania dzieci do przedszkola zostają bez zmian i określa je regulamin przedszkola.
Zasad obowiązujących w przedszkolu w związku z pandemią COVID-19 :
- bezwzględna dezynfekcja rąk,
- zachowanie dystansu społecznego,
- przestrzeganie ilości osób odbierających dzieci w szatni - max 7 osób dorosłych - pozostałe osoby oczekują przed budynkiem przedszkola,
- dzieci z katarem, kaszlem i innymi objawami chorobowymi pozostają w domu;
Prosimy o zastosowanie się do powyższych zasad !!!
KONTAKT e - mail dla Rodziców :
- kontakt indywidualny z wychowawcą - Pani Monika i Pani Paulina - biedronki207@wp.pl
- kontakt z Przedszkolem i Panią Dyrektor - przedszkole207@gazeta.pl
CZERWIEC W NASZEJ GRUPIE :
Tydzień I „Dzieci z całego świata”
- świętujemy Dzień Dziecka;
- słuchamy opowiadania „Wiercipiętek i dzień dziecka”- wprowadzenie do świętowania z okazji Dnia Dziecka;
- spędzamy jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu, bawimy się z wykorzystaniem sprzętu ogrodowego oraz sportowego;
- słuchamy piosenki „Dzieci świata” - poznajemy wygląd dzieci z różnych stron świata na podstawie piosenki oraz tablic demonstracyjnych;
- co to jest dom? - dyskusja, burza mózgów - dom to nie tylko budynek, dom to rodzina, domy dzieci z różnych stron świata
- słuchamy wiersza W. Febera „Dzieci świata”- dowiadujemy się w co lubią bawić się dzieci na całym świecie;
- oglądamy film edukacyjny „Mali Einsteini”- dzieci świata;
- słuchamy wiersza M. Terlikowskiej „Kolorowe koła”- utrwalamy figury geometryczne;
- praca plastyczna „Zaczarowany świat”;
- bawimy się z chustą animacyjną przy ulubionych piosenkach dzieci;
Tydzień II „Realizacja projektu edukacyjnego „Co słonko widziało”
- słuchamy wierszy Marii Konopnickiej „Pszczółki”, „Polskie kwiaty”, „Tęcza”;
- poznajemy pracę pszczelarza- film edukacyjny;
- tęcza z kolorowych cukierków- zabawy badawcze;
- spacerujemy po parku, ogrodzie przedszkolnym- zachwycamy się pięknem przyrody;
- wykonujemy album „Cudny nasz kraj”- rysunki dzieci;
- podsumowujemy działania projektowe- zakończenie projektu;
Tydzień III „Gramy w zielone”
- słuchamy opowiadania „Drzewko w ogrodzie”- rozmowa na temat dbania o drzewa;
- zielono mi - dekorowanie sali na zielony kolor;
- „Moje ukochane drzewo”- zajęcia w ogrodzie przedszkolnym, dostrzeganie piękna przyrody;
- gramy w zielone - czyli nasz zielony dzień, przychodzimy ubrani na zielono, nasze gry i zabawy tego dnia kręcą się w koło koloru zielonego;
- kształtujemy orientację przestrzenną w czasie zabaw ruchowych oraz podczas wykonywania kart pracy;
- układamy drzewa z patyczków konstrukcyjnych;
- drzewo - praca plastyczna z użyciem pasteli;
Tydzień IV i V „Wakacyjne podróże małe i duże”
- minął pierwszy rok w przedszkolu… - rozmowa co dzieci lubią w przedszkolu najbardziej, czego nie lubią, co chciałyby zmienić..;
- słuchamy opowiadania „Do widzenia przedszkole”;
- wakacje nad morzem, w górach i w mieście- tworzymy kodeks bezpiecznych wakacji;
- utrwalamy znajomość imienia, nazwiska oraz staramy się zapamiętać adres zamieszkania;
- co włożę do plecaka - zabawa dydaktyczna, pakujemy się na wakacje;
- co zabierzemy na wakacje - rozwiązujemy zagadki słono- obrazkowe;
- środki lokomocji - oglądamy ilustracje, podział na pojazdy lądowe, wodne i powietrzne;
- dźwięki pojazdów - rozwiązujemy zagadki słuchowe;
- środki lokomocji - pracujemy zgodnie w małych zespołach przy giga kolorowankach;
- czym pojedziemy na wakacje - układamy pojazdy z mozaiki geometrycznej;
- uczestniczymy w zabawach ruchowych naśladujących różne pojazdy;
- piękna nasza Polska cała - oglądamy zdjęcia, albumy przedstawiające piękno naszego kraju;
- wakacje nad morzem - praca plastyczna;
Projekty w grupie:
- „Łódzkie dwujęzyczne” - codzienne obcowanie z językiem angielskim;
- „Piękna Nasza Polska Cała” - wspólne śpiewanie piosenki projektowej, tworzenie kartek dla bohaterów;
- „Mały Miś w Świecie Wielkiej Literatury” - rozwijanie zainteresowań czytelniczych;
- „Co słonko widziało” - wprowadzanie dzieci w świat przez piękno literatury M. Konopnickiej;