grupa I "Smoki"
UWAGA !!!
Od 1 stycznia 2022 r. zmiana rachunku bankowego przedszkola do wpłat za przedszkole i żywienie.
Nowy numer bankowy: 49 1240 1037 1111 0011 0912 7580
UWAGA !!!
W związku z zachowaniem obostrzeń sanitarnych związanych z zapobieganiem i zwalczaniem COVID-19 informujemy, że w szatni może przebywać jednorazowo 7 osób dorosłych podczas odbierania dzieci.
Prosimy w miarę możliwości o sprawne ubieranie dzieci i ograniczenie czasu przebywania w szatni do minimum.
Zasady przyprowadzania dzieci do przedszkola zostają bez zmian i określa je regulamin przedszkola.
Zasad obowiązujących w przedszkolu w związku z pandemią COVID-19 :
- bezwzględna dezynfekcja rąk,
- zachowanie dystansu społecznego,
- przestrzeganie ilości osób odbierających dzieci w szatni - max 7 osób dorosłych - pozostałe osoby oczekują przed budynkiem przedszkola,
- dzieci z katarem, kaszlem i innymi objawami chorobowymi pozostają w domu;
Prosimy o zastosowanie się do powyższych zasad !!!
KONTAKT e - mail dla Rodziców :
- kontakt indywidualny z wychowawcą - Pani Edyta - smokipm207@gmail.com
- kontakt z Przedszkolem i Panią Dyrektor - przedszkole207@gazeta.pl
CZERWIEC W NASZEJ GRUPIE :
Tydzień I i II „Dzień Dziecka”
- Nabywanie relacji opartych na szacunku i akceptacji;
- doskonalenie umiejętności zgodnej i wspólnej zabawy;
- nabywanie umiejętności skoku i podskoku;
- doskonalenie umiejętności samoobsługowych;
- nabywanie umiejętności rozpoznawania emocji;
- nabywanie zainteresowań przyrodniczych;
- poznawanie kultury różnych narodów;
Tydzień III „Gramy w zielone”
- nabywanie umiejętności rzutu do celu i podskoku;
- zachęcanie do dbania o środowisko;
- nabywanie umiejętności klasyfikowania;
- kształtowanie umiejętności recytatorskich;
- nabywania umiejętności spostrzegania wzrokowego;
- kształtowanie poczucia rytmu oraz umiejętności wokalnych;
- poznawanie zmieniającej się przyrody;
Tydzień IV i V „Wakacje tuż, tuż”
- nabywanie umiejętności naśladowczych podczas zabaw;
- dostrzeganie emocjonalnej wartości przyrody;
- budowanie pozytywnych relacji w kontaktach społecznych;
- nabywanie umiejętności inicjowania zabaw;
- wyrażanie muzyki ruchem;
- nabywanie umiejętności;
- nabywanie umiejętności recytatorskich;