grupa II "Biedronki"
Rachunek bankowy przedszkola do wpłat za przedszkole i żywienie:
49 1240 1037 1111 0011 0912 7580
Kontakt e - mail dla Rodziców :
- kontakt indywidualny z wychowawcą - Pani Monika i Pani Paulina - biedronki207@wp.pl
- kontakt z Przedszkolem i Panią Dyrektor - kontakt@pm207.elodz.edu.pl
Maj w grupie "Biedronek"
Tydzień I „Kubusiowi przyjaciele natury”- realizacja programu edukacyjnego
- misia przedszkole - na tropie zmian klimatycznych;
- misja dom - na tropie eko nawyków;
- misja sklep - na tropie mądrych zakupów;
- misja las - na tropie roślin i zwierząt;
- misja zielona energia - na tropie odnawialnych źródeł energii;
- misja łąki i pola - na tropie zapylaczy;
- misja recykling - na tropie drugiego życia odpadów;
- misja ochrona przyrody - na tropie dźwięków przyrody;
- misja ruch - na tropie aktywności fizycznej;
Tydzień II „Wiosenna łąka”
- rozmowa i zabawy na temat emocji inspirowane wierszem „Żabki małe”;
- zabawy z chustą animacyjną - wiosenna łąka;
- świętujemy Dzień Biedronki - patronki naszej grupy;
- poznajemy, nazywamy i rozpoznajemy mieszkańców łąki;
- kwiaty na łące - praca z obrazkami;
- dzielimy na sylaby - zwierzątka i rośliny występujące na łące;
- wiosna na łące - zagadki słuchowe;
- słuchamy opowiadania „Sukienka Biedronki”, wykonujemy pracę plastyczną inspirowaną opowiadaniem;
- układamy kompozycje z mozaiki geometrycznej - mieszkańcy łąki;
Tydzień III „Polska oczami dziecka. Najpiękniejsze miejsca w Polsce” - realizacja innowacji pedagogicznej
- poznajemy polskie miasta: Warszawa, Toruń, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Zakopane. Związane z nimi legendy, zabytki, ciekawe opowieści i historie.
- wybieramy się na wycieczkę po Polsce z wykorzystaniem multimediów;
- wykonujemy pracę plastyczną ukazującą piękno polskich miast;
- jedziemy na wycieczkę autokarową do parku rozrywki Kosmiczne Ranczo;
Tydzień IV „Moi rodzice - moja rodzina”
- o czystość dbam, swoje ręce myję sam - przypominamy sobie najważniejsze zasady higieny;
- słuchamy opowiadania „Zapach mamy” - rozmowy na temat tęsknoty;
- moja mama i mój tata - czyli rozmowy o naszych rodzicach;
- „Moja rodzina” - zabawy z piosenką;
- my dzieci mamy swoje prawa - mam prawo do wychowywania się w pełnej rodzinie, do kontaktu z obojgiem rodziców;
- przygotowujemy upominki dla rodziców; przygotowanie występu artystycznego dla rodziców;
- rozwijamy spostrzeganie wzrokowe i słuchowe podczas gier i zabaw np. kwiatowe dubble;
- rytmy - kontynuacja kwiatowych rytmów, zabawy i karty pracy;
- „Laurka” - nauka na pamięć wiersza;