grupa VII "Motylki"
UWAGA !!!
Od 1 stycznia 2022 r. zmiana rachunku bankowego przedszkola do wpłat za przedszkole i żywienie.
Nowy numer bankowy: 49 1240 1037 1111 0011 0912 7580
UWAGA !!!
W związku z zachowaniem obostrzeń sanitarnych związanych z zapobieganiem i zwalczaniem COVID-19 informujemy, że w szatni może przebywać jednorazowo 7 osób dorosłych podczas odbierania dzieci.
Prosimy w miarę możliwości o sprawne ubieranie dzieci i ograniczenie czasu przebywania w szatni do minimum.
Zasady przyprowadzania dzieci do przedszkola zostają bez zmian i określa je regulamin przedszkola.
Zasad obowiązujących w przedszkolu w związku z pandemią COVID-19 :
- bezwzględna dezynfekcja rąk,
- zachowanie dystansu społecznego,
- przestrzeganie ilości osób odbierających dzieci w szatni - max 7 osób dorosłych - pozostałe osoby oczekują przed budynkiem przedszkola,
- dzieci z katarem, kaszlem i innymi objawami chorobowymi pozostają w domu;
Prosimy o zastosowanie się do powyższych zasad !!!
KONTAKT e - mail dla Rodziców :
- kontakt indywidualny z wychowawcą - Pani Iwona i Pani Edyta - motylki207@gmail.com
- kontakt z Przedszkolem i Panią Dyrektor - przedszkole207@gazeta.pl
CZERWIEC W NASZEJ GRUPIE :
Tydzień I i II „Niby tacy sami a jednak różni”
- rozwijanie prawidłowych relacji między rówieśnikami opartych na tolerancji i akceptacji;
- kształtowanie postawy tolerancji wobec dzieci niepełnosprawnych;
- doskonalenie umiejętności współpracy w zespole, dzielenie się zabawkami, wspólne organizowanie zabaw w sali oraz w ogrodzie;
- zabawy ruchowo - naśladowcze do piosenki m. Jeżowskiej „Wszystkie dzieci nasze są”;
- dzień dziecka w grupie- udział w proponowanych działaniach, zabawach;
- doskonalenie umiejętności dostrzegania zmian w przyrodzie w danej porze roku podczas bezpośredniej obserwacji w ogrodzie, spacerów do parku, wycieczki autokarowej;
Tydzień III „Czystość to zdrowie”
- rozwijanie prawidłowych nawyków związanych z higieną osobistą;
- rozwijanie mowy poprzez poprawne budowanie zdań w oparciu o treści literackie, ilustracje, własne doświadczenia nt. dbania o czystość;
- doskonalenie umiejętności rozwiązywania zagadek słownych związanych z higieną osobistą, przyborami;
- zabawy muzyczno - ruchowe do piosenki „Szczotka, pasta”;
- rozwijanie słuchu fonematycznego- dzielenie nazw związanych z tematem na sylaby, dokonywanie analizy i syntezy sylabowej, głoskowej, układanie wyrazów z liter ( dla dzieci chętnych);
- działania plastyczne związane z tematem;
Tydzień IV i V „Jedziemy na wakacje”
- kształtowanie zasad związanych z bezpiecznym spędzaniem wakacji;
- dostrzeganie uroków różnych miejsc, w których możemy spędzać wolny czas;
- burza mózgów…gdzie lubię spędzać wakacje i dlaczego, dzielenie się swoimi spostrzeżeniami, uwagami z innymi dziećmi;
- doskonalenie umiejętności przeliczania w zakresie 10 i więcej, utrwalenie poznanych zapisów graficznych cyfr, dopasowywanie ich do odpowiedniej liczby elementów,
- utrwalanie znaków równości, mniejszości, większości w zabawach dydaktycznych;
- zabawy z piosenką „Lato czeka”, „Lato piegowate”- improwizacje muzyczno-ruchowe wynikające z treści piosenki.
Projekty w grupie:
- „Zdrowy i sprawny przedszkolak”
- „Piękna Nasza Polska Cała”