KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

grupa I "Misie"

UWAGA !!!

W związku z ogłoszeniem "czerwonej strefy” dla miasta Łodzi i zastosowaniem dodatkowych obostrzeń informujemy, że w szatni może przebywać jednorazowo 5 osób dorosłych podczas odbierania dzieci. Prosimy w miarę możliwości o sprawne ubieranie dzieci i ograniczenie czasu przebywania w szatni do minimum. Zasady przyprowadzania dzieci do przedszkola zostają bez zmian.

KONTAKT e - mail dla Rodziców :

CZERWIEC W NASZEJ GRUPIE :

Tydzień I „Lubimy to samo, ale każdy z nas jest inny”

  • wyrażamy swoje emocje i uczucia;
  • rozwijamy postawę opartą na szacunku i życzliwości;
  • uczestniczymy w zabawach ruchowych na świeżym powietrzu;
  • rozwijamy zdolności manualne- rysujemy po śladzie;
  • słuchamy opowiadania „Wiercipiętek i Dzień Dziecka” Mateusza Galicy;
  • rozwijamy umiejętność wyrażania muzyki poprzez ekspresję ruchową;
  • wykonujemy pracę plastyczną „Zabawki” z wykorzystaniem farb;
  • doskonalimy umiejętność liczenia do 3 i więcej;

Tydzień II „Moje podwórko”

  • rozwijamy umiejętność rzucania do celu;
  • doskonalimy umiejętność współdziałania z innymi dziećmi podczas zabaw;
  • słuchamy „Bajki o bańce mydlanej” rozmawiamy na temat jej treści;
  • rozwijamy umiejętność klasyfikowania przedmiotów, układamy korale według określonej kolejności;
  • poruszamy się rytmicznie przy piosence „Na moim podwórku”;
  • rozpoznajemy zwierzęta po wyglądzie poszczególnych części ciała;
  • rozwijamy umiejętność określania położenia przedmiotów;

Tydzień III „Wakacje, znów będą wakacje”

  • poznajemy różne środki lokomocji, określamy w jaki sposób się poruszają;
  • słuchamy opowiadania „Bezpieczne wakacje”, rozmawiamy na temat bezpieczeństwa na wakacjach;
  • rozmawiamy na temat oznak lata, mówimy czym charakteryzuje się lato;
  • ćwiczymy pamięć i zmysł obserwacji- szukamy różnic między obrazkami;
  • wykonujemy pracę plastyczną „Kolorowe statki” według wzoru;
  • budujemy statek z różnego rodzaju klocków;

Tydzień IV „Zwierzęta na wsi”

  • rozwijamy sprawność ruchową podczas zabaw ruchowych na świeżym powietrzu;
  • nazywamy zwierzęta żyjące na wsi;
  • usprawniamy narządy artykulacyjne, naśladujemy odgłosy zwierząt;
  • rozwijamy spostrzegawczość, szukamy czego brakuje na obrazku;
  • rozwijamy umiejętność klasyfikowania przedmiotów według przeznaczenia;
  • poruszamy się rytmicznie przy piosence „Kogut”;
  • porównujemy wielkość przedmiotów, układamy je od największego do najmniejszego;
  • wykonujemy pracę plastyczną „Zwierzątka” z wykorzystaniem farb;